Unohtuiko salasana? || Rekisteröidy
Ostoskori on tyhjä
 
Hae tuotteita
Laajennettu haku


Tilausohjeet

Tervetuloa Hedengren Direct Shopin asiakkaaksi!

Hedengren Direct Shop on turvallinen verkkokauppa, josta hankit helposti aitoja ja alkuperäisiä tarvikkeita ja varaosia Lux-laitteeseen. Asiointi verkkokaupassa, tuotteiden valinta ostoskoriin ja ostosten maksaminen verkkomaksupalvelussa on helppoa ja turvallista. Tuotteet toimitetaan suoraan kotiin!

Käytössäsi on ostoskori, johon pystyt lisäämään tuotteita aina kun "Lisää koriin" painike on saatavilla. Näet oikeassa kulmassa olevan ostoskorin päivittyvän, ja samalla tulee tarjolle "Näytä ostoskori" ja "Tilaa tuotteet" -valinnat. Nämä valinnat mahdollistavat ostoskorin käsittelyn sen jälkeen, kun tuotteiden lisäys on päättynyt. Ostoskorin tarkastelutoiminnossa on tarjolla "Tyhjennä ostoskori", "Päivitä" ja "Tilaa tuotteet" -valinnat. Päivittäminen on tarjolla tilausmäärän korjaamista varten.

Tilaus ei etene ilman pakollisia tietoja, jotka ovat:

1 ) Etunimi

2 ) Sukunimi

3 ) Katuosoite

4 ) Postinumero

5 ) Postitoimipaikka

6 ) Sähköposti

7 ) Täysi-ikäisyyden varmistus.

Sähköpostia edellytetään tilausvahvistuksen toimittamisen vuoksi: kaikista tilauksista annetaan välittömästi vastaanottokuittaus ja vielä erikseen tilausvahvistus, jossa vahvistetaan tuotteen saatavuus ja toimitusaika.

Hyödyllinen on myös:

Puhelinnumero

Puhelinnumero on tarpeen erityisesti toimitustavoilla, joissa rahdinkuljettajan tulisi olla yhteydessä tilaajaan.

"Lisätiedot" -kenttä on tilaukseen liittyvä vapaamuotoinen tekstikenttä, jonka tilausta käsittelevä myyjämme lukee. Voit käyttää kenttää esim. toimittamiseen liittyvän ohjeistuksen antamiseen.

Tilauslomakkeella oleva koodikenttä on erilaisiin markkinointikampanjoihin liittyvien kuponkietuuksien lunastamista varten. Kenttään annettu syöte hylätään, mikäli se ei vastaa kuponkikoodia. Normaalisti koodia ei siis syötetä.

Valitse myös suostutko suoramarkkinointiin.

Hinnat:

Kaikki hinnat
sisältävät arvonlisäveron (alv 24%). Hinnat ovat voimassa toistaiseksi.

Hedengren Direct Shopista tehtyihin tilauksiin lisätään aina kiinteä 8 euron toimituskulu.

HUOM:

Pääkonttorissa tai varastolla ei ole noutomyymälää. Varaosa- ja tarvikemyynti ainoastaan verkkokaupastamme tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Toimitamme tuotteet postin kautta.

Pyydämme huomioimaan, että emme toimita tuotteita Suomen ulkopuolelle.

Maksaminen:

Maksuturva-palvelu

Valitse maksutavaksi Maksuturva ja siirryt Maksuturvan sivulle, jossa voit maksaa tilauksesi verkkopankissa. Sinulla on aina mahdollisuus tarkistaa vastaanottamasi tilaus ennen kuin varat siirretään myyjälle. Palvelu on sinulle ilmainen eikä vaadi rekisteröitymistä. Maksusuoritukset säilytetään turvallisesti erillisillä asiakasvaratileillä suomalaissa pankeissa kunnes ne tilitetään myyjälle. Asiakasvarat ovat erillään Suomen Maksuturva Oy:n omista varoista ja niitä voidaan siirtää ainoastaan myyjälle tai takaisin ostajalle.

Maksuturva - maksut verkkopankkitunnuksilla

Käytössäsi ovat seuraavien pankkien verkkomaksupainikkeet:

Nordea
Osuuspankki
Paikallisosuuspankki
Sampo Pankki
Tapiola
S-Pankki
Ålandsbanken
Aktia
Säästöpankki
Handelsbanken

Maksuturva toimii näin:

  1. Valikoi verkkokaupassa haluamasi tuotteet. Valitse maksutavaksi Maksuturva ja siirryt Maksuturvan sivulle.

  2. Maksa tilauksesi verkkopankissa.

  3. Maksuturva ilmoittaa maksusta myyjälle, joka toimittaa tilauksesi. Voit seurata kirjatun lähetyksen kulkua Maksuturvan kotisivuilla tai klikkaamalla vahvistussähköpostissa olevaa linkkiä.

  4. Kun olet vastaanottanut ja tarkistanut tilauksesi, Maksuturva tilittää maksun myyjälle automaattisesti. Mikäli tilaamasi tuotteet eivät tule perille tai lähetys ei vastaa tilaustasi, tee peruutus Maksuturvalle ja saat rahasi täysimääräisenä takaisin.

Jos vastaanottamasi tilaus on kunnossa, sinun ei tarvitse tehdä siitä erillistä kuittausta Maksuturvalle.

Maksuturva informoi ja opastaa sinua sähköpostitse toimituksen aikana:

  1. Maksun jälkeen Maksuturva toimittaa sinulle vahvistuksen maksutoimeksiannosta, joka sisältää myös linkin tilauksen seuranta- sekä peruutustoimeksiantosivulle.

  2. Mikäli toimitustapana on kirjattu lähetys esim. Itellan pakettitoimitus, Maksuturva toimittaa vahvistusviestin sinulle saatuaan tiedon toimituksen vastaanotosta kuljetusyritykseltä. Tässä tapauksessa sinulla on vastaanoton jälkeinen päivä aikaa tarkistaa tilauksesi ja tehdä mahdollinen peruutus Maksuturvalle.

  3. Mikäli toimitustapana on kirjaamaton kirje, nouto tai myyjän oma toimitus, Maksuturva toimittaa vahvistusviestin, kun myyjä kuitannut Maksuturvalle toimituksen lähetyksi tai perille menneeksi. Tässä tapauksessa sinulla on viisi (5) päivää aikaa tarkistaa tilauksesi ja tehdä mahdollinen peruutus Maksuturvalle.

Yhteystiedot:
Suomen Maksuturva Oy
y-tunnus: 2121703-0
Ruoholahdenkatu 23
00180 HELSINKI
Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 - 17.00
Sähköposti: asiakaspalvelu(a)maksuturva.fi
www.maksuturva.fi